Pages

Website Download Drama Korea


Hai..anyasayo..hehe..hari ni nak bagi korg website2 yg selalu adik aku download drama Korea..bukan aku taw..:P..aku tengok drama Dream High & Sweet Spy je ok..haha..ok2..

Ini antara websitenya..






Yg ni bukan tapi korg kena register dulu, nanti baru dapat link download dia







Site ni provide mediafire link . Size file dia pun besar, 800mb . Tapi jangan risau, kalau download guna mediafire, transfer rate comfirm laju punya..hehe





Backup site : Doramax264.org


Site ni file dia 150mb - 350mb je..guna Mediafire link







Sama macam Doramax . Size file pun 150mb - 350mb je . Mediafire link







Selalunya size file kdrama kat sini provide 200mb - 300mb . Mediafire link







File size kat sini dalam 245mb - 350mb . Jenis hoster yg dia guna adalah Crocko







Sebuah forum yg provide download link untuk cerita Asia . Kalau nak download link kena register & login dulu





Ha..kalau korg nak cari subtitle English, download kat sini : 

1 : Haru2subs
2 : Withs2
4 : D-Addicts


Orite..ni je yg mampu aku bagi info..harap2 banyak membantu..ada banyak lagi,maybe aku lupa kot..xpelah..kalau korg ada website yg lebih power lagi, komen je ye..nanti aku update pulak..ok..kamsahammida..haha..x reti2...^_^








0 comments:

Post a Comment

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY