Pages

(VideoPic) Katy Perry Cium Peminat Di Indonesia

Rumahtangga antara Katy Perry & Russell Brand baru je retak beberapa bulan lalu..tak tahula apa puncanya..biasala hollywood ni..24jam pon boleh bercerai terus kn..rasanya memang 2 cara2 artis hollywood ni..biarla..dorg xde agama..jgn kita jadi macam dorg sudah..^_^

Eh..lari dari tajuk pulak dah..hehe..sori2..

Ni antara gambar Katy Perry mencium peminatnya di Indonesia..x tahula macam mana lelaki ni boleh naik ke atas..tapi memang dia dah buat 10ribu orang dalam stadium 2 terkilan sangat2..hehe..
(kalau aku la jadi lelaki 2,koma 2 minggu kot..hahaha)

Dahla 2..ni gambar kemesraan dorg + video..^_^..(jgn terliur suda)










OMG!!!!!!maybe 2 la yg dikatakan oleh lelaki 2 kn..ish2..siapala x tergamam..adui..xpe2..



video








Ringan Tulang Berat Perut..untunglah lelaki ni..hehe..ok..adios amigos..^_^









0 comments:

Post a Comment

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY