Pages

Rekod Dunia Hasil Ciuman Terlama Pada Valentine Day





Di pantai Pattaya, Thailand telah mengadakan Ciuman Marathon di Hari Valentine & telah memasuki dalam rekod dunia bagi ciuman terlama selama 50 minit..tetapi bagaimana??? 

Para peserta dilarang bergerak dari ruang yg disediakan seluas 1 meter persegi..peserta juga hanya dibenarkan minum air & makan melalui sedutan sahaja..antara peraturan yg lainnya, peserta dilarang pergi ke tandas pada 3 jam pertama & hanya dibenarkan pergi ke bilik air dengan ditemani oleh pengadil sahaja..pemenang dari Bangkok ini melakukan ciuman selama 46 jam 24 minit & 9 saat





video






Huih..hidup org xde agama..biarlah..jangan org yg ada agama tapi nak buat macam ni jugak..hm..no komenlah..yg video atas ni, lelaki sesama lelaki pun nak masuk jugak..apa cerita..hmmmmmm..no komen jugak..hehe..oklah..daa..^_^






0 comments:

Post a Comment

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY