Pages

Tutorial Mendaftar Iklan Churp-Churp




Ha..korang mesti dah tahu pasal churp2 ni kan..ala..yg boleh cash out duit 2..x percaya??? tengok gambar bawah 2..haa..terujalah 2..hehe..best taw churp2 ni..senang sangat..ok..hari ini tiba2 aku nak buat entri pasal tutorial pulak..hehe..korang dah pernah buat x churp2 ni??? ok..kalau x buat lagi..meh sini aku ajar ea..



Aku ambil gambar dari blog Lyssa Faizureen  ni sebab dialah yg paling banyak yg aku pernah tengok dapat earning macam 2..=P



1 : Ok..mula2 klik SINI untuk daftar

2 : Sign in with Facebook > Log in > Allow

3 : Authorize with Facebook > Authorize with Twitter (jika ada) Jika tiada > Skip


4 : Setup Your Churp-Churp Account (Isi semua sekali dengan detail & jujur taw)

5 : Tekan Update


6 : Lepas 2 pergi bahagian Setting


7 : Isi maklumat korang kat Profile (Nama penuh (ikut IC korang), Alamat (untuk hantar Cheque), No Tel)

8 : Klik Save . Then pergi ke Survey (tick yg mana korang suka) Save

9 : Last sekali pergi ke Rewards (untuk copy kempen/iklan & masukkan dalam blog korang)

10 : Eh, ada lagi ke..hehe..saja je nak minta korang klik iklan churp2 ni..2 je..=P
      LINK 1
      LINK 2

11 : Tunggu sampai habis loading, baru tutup taw..Terima Kasih..^_^



Ok..dah siap..ha..korang nak x buat iklan churp2 ni & letak kat sidebar macam dekat blog aku ni??? ok..kalau nak buat, jom kita pergi SINI lak..ok..sorilah..aku x suka buat entri meleret sampai ke bawah sangat..penat nak scroll down..hehe..orite..harap korang happy..^_^






0 comments:

Post a Comment

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY