Pages

Terlebih Kreatif

Ha..kali ni aku tunjuk gambar yg orang lain buat..aku x buat kerja ni taw..hehe..biasalah..ada je benda nak buat dorg ni..tapi ni aku x tahulah org yg nerd 2 yg buat @ org otak2 nakal..hehe..entahlah..korg fikirlah sendiri ea..orite..jom tengok ke kreatifan yg terlampau ni..:P


























Haha..ada je ideanya..x terfikir lak kan..hehe..tapi ni semua org luar yg buat..org kita bila lagi??? xpe2..lepas ni aku akan cari yg buatan tempatan..aku nak buktikan yg buatan tempatan lebih bagus..hehe..salam 1 Malaysia..peace..^_^









0 comments:

Post a Comment

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY