Pages

Sex Toy Paling Laku Di China,Korea & Afrika

Eh2..lain macam je ni..hehe..oklah..dahlah2 fikir negatif ye..kita teruskan je..

Di China, kini telah menjadi pengeluar Sex Toy yg terbesar di dunia dengan berjaya menjual 50,000 unit hanya ke luar negara sahaja . Ini x termasuk di negara China sendiri . Apa yg menarik adalah terdapat 13 jenis Sex Toy yg dijual oleh The Ningbo Yamei, syarikat yg menghasilkan semua patung ni . Antara negara yg mempunyai permintaan tinggi untuk patung ini adalah Afrika, Korea, & Russia..

Jom kita tengok macam mana rupanya.. 




















Hahaha..dengan patung pun boleh..macam2..perlu ke aku censored gambar ni..haha..rasa2nya penduduk China 2 dah berlambak..nak buat patung lagi..adui..rosak2..xpelah..tempat dorg, jangan tempat kita sudah..banyak lagi benda lain boleh buat..x gitu..hehe..ok..peace..^_^








1 comments:

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY