Pages

(Vid) Awek Cute Tak Perasan Dirinya Dirakam







Hehe..hari ni aku nak minta perhatian sikit daripada kaum2 hawa..lepas ni korg berhati2lah sikit kalau nampak ada org jual laptop ke, benda lain ke..ha..kan bila korg pergi kat kedai laptop, dia akan letak laptop 2 sambil run kan webcam..selalu kan..hehe..lepas ni jangan buat adegan syok sendiri kat depan webcam 2 ea..kalau x nanti jadi macam perempuan ni..hee..nasib baik x buat benda lain..jom tengok...=D




video





Hee..mesti korg tersenyum simpul je kan..nasib baik comel, kalau x rasanya hot dah kat Youtube 2..hehe..orite..lepas ni behave yourself ok..daa..^_^










0 comments:

Post a Comment

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY