Pages

High Speed Photography

Hai..bidang fotografi sekarang dah semakin popular di kalangan anak2 muda..namun, bukan senang untuk mempelajari bidang ini jika tidak mengetahui asas2 fotografi..yup..aku pun sampai sekarang still x pandai guna D3100 aku 2..hehe..

Dulu aku pernah masuk kursus fotografi, tapi hasilnya..hampeh..haha..faham sikit je..bokeh,hdr,simplicity & macam2 lagilah..lupa dah..hehe..saja je nk bg tahu..:P..ok..sekarang aku nk tunjuk beberapa gambar yg menggunakan High Speed punya capture..bukan senang nak ambik gambar yg berkelajuan tinggi macam ni taw..jom tengok...























Hee..suka aku tengok..kalaulah aku pandai buat macam ni kn best..xpela..amatur pun amatur lah..hahaha..ok..harap korg suka tengok gambar ni..lepas ni aku akan buat lagi banyak entri pasal ni ea..^_^







0 comments:

Post a Comment

Walaupun Blog ni Simple, Harap Anda Dapat Memberi Komen Yg Memberi Tunjuk Ajar..Dan Kalau Sudi Klik lah Ads Sebagai Tanda Kredit..Terima Kasih..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright by KAY